måndag 10 februari 2014

Lite tyg och lite tapet.


Egentligen skulle jag och Nina ses idag och ta våriga bilder till kiosken.
Men för tredje veckan i rad måste vi ställa in på grund av sjuka barn. Så himla trist. 
Innan jag fick barn tänkte jag aldrig på sjukdomar ens.


Idag har jag istället tapetserat en liten bokhylla med grå Kaspar.
Och några lådor med hästar.


Jag har möblerat om hemma och fått en leverans med tyger som ska bli till något fint en annan dag.

Men nu måste jag plocka undan snabbt och hämta mina barn.

hej hej.



19 kommentarer:

  1. När mina barn var små och jag höll på att gå ner mig i sjukträsket så satte jag upp lappar i hela huset med små uppiggande meddelanden typ "jag är så pigg och full av energi". Det hjälpte faktiskt till viss del, det är så himla lätt att bara gå runt och sucka och älta "jag är så trött". Prova! Det är grattis//Sanna

    SvaraRadera