onsdag 22 januari 2014

Vårinspiration.


Riktigt gott kaffe, bröd från bageriet och blommor blommor blommor....


Det måste vara det bästa för vardagslyxkänslan. I dag är det precis så lyxigt eftersom jag 
skulle inspirationsplåta till Le kiosk. På vägen från blomsteraffären gick jag förbi 
franska bageriet och köpte danskt rågbröd. Och i den grå anteckningsboken finns
min långa att göra lista som mest bara känns rolig.


Spraykannan på bilden gav jag till mamma i julklapp, men jag är väldigt sugen på en egen
för den är så otroligt fin tycker jag.
Och vet ni vad? Just nu kan du tävla om en sådan på Kioskens blogg. Titta gärna in där, 
och spara gärna länken i era listor, för nu kommer det bli tätare uppdateringar
när jag har börjat jobba på riktigt igen.

Ha en fin onsdag nu!

22 kommentarer:

  1. Fina bilder, älskar den första!

    SvaraRadera
  2. Himla fint precis som vanligt! Älskar dina bilder! :)

    SvaraRadera
  3. bageribröd känns som den ultimata vardagslyxen tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Älskar dina bilder!! vilket fantastiskt arbete du verkar ha!! :)

    SvaraRadera