tisdag 5 november 2013

Tisdag.

 
Jag fick ta över kassaskrinet som mamma hade när hon var liten. Tack så hemskt mycket,
säger jag, det har precis den färgen som jag drömmer om just nu. Om jag hade fått det
en annan gång hade jag önskat mig en helt annan färg. Spännande med trender, eller hur?
Tillsammans med det blekrosa blir det till ett enda stort hjärta <3
 

Vi tar dagen som den kommer, lillasyster och jag. Just nu sover hon och jag försöker hinna
allt det där som jag helst inte vill göra när hon är vaken.
 
 
Den grårandiga t-shirten från Serendipity är veckans vara hos Medveten mini. Med koden
nannasval får du 30% på både långärmad och kortärmad och i olika färger. Ett väldigt
 skönt och fint basplagg som passar ihop med nästan vad som helst.
Ekologiskt också så klart.
 
Idag känner jag båda längtan och hopp och lite vemod nånstans långt därinne.
Hoppas att du har det bra där du befinner dig.
 
 

3 kommentarer:

  1. Så fina bilder som alltid! Älskar detaljerna i barnens rum

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  2. Så fint! Första bilden - älsk på färgerna!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och färger! Jag känner igen det där med att försöka hinna med allt man vill göra medan barnet sover. Inte lätt när man både vill fixa med hem och företag, men energin kommer ju från att göra det man gillar! :-) Kram Elina

    SvaraRadera