måndag 4 november 2013

Mackapär + Så fint jag vill.

 
 
Foto: Ulrika Kullenberg/Mackapär
 
 
I fredags kom Ulrika hit och vi hade en hel dag på stan med en massa prat, planerande
och skissande på en gemensam grej.
 
 Jag älskar Ulrikas sätt att se vardagen, hur hon fotograferar detaljer och ser saker ur andra
vinklar än jag. Hon är så otroligt kreativ och inspirerande och att göra jobb ihop med henne
 känns så himla rätt!
 
Väldigt roligt är också att våra barn är precis jämnåriga, nästan på pricken faktiskt.
Och hon är mycket mer teknisk än jag och kan lära mig sånt som jag aldrig annars orkar
lägga energi på. Jag tror att vi kompletterar varandra ganska så bra faktiskt.
 
Och jag tror att ni ganska snart ska få se mer!
 
Susa vidare till Mackapär nu och inspireras av hennes värld.
 

5 kommentarer:

  1. Så skoj att finna någon att vara kreativ tillsammans med! Jag ser fram emot att se mer, det är en sak som är säker! Fin vecka, Nanna!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Ni verkar vara ett vinnande team :) Trist att du inte stannar kvar på LL, tror du hade kunnat trivas där också. Men man känner ju själv i magen vad som passar bäst. Lycka till med allt nu!!

    SvaraRadera
  3. Oj, jag blev alldeles varm och väldigt, väldigt glad för det här fina! Och så himla taggad nu alltså! :)
    Och tack igen för i fredags världens bästa Nanna <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder och tack för länktipset.

    Ha en fortsatt fin måndag!
    /Emma

    SvaraRadera
  5. Verkligen fina bilder. Och Å så spännande, jag vill veta mer nu! Men det kan ju inte bli annat är bra tror jag. :-) Kram Elina

    SvaraRadera