måndag 11 november 2013

Lite kök.


Jag är så sanslöst trött på vårt kök just nu. Kanske inte just den här delen, men i stora hela
är det en enda kompromiss med hur köket såg ut när vi flyttade in.
 
Jag drömmer om helt andra färger, mer plats, nytt köksbord och stolar och luckor i
En ny kökshandduk från Urban Collection får mig att längta ännu lite mer efter vår
Parisresa. Denna fina butik är en ny upptäckt för mig och dom har just tagit in
 Zizustadt i sortimentet. Kul!
 
Hoppas din måndag blir fin. Hos oss är det skön höstluft idag.
 

8 kommentarer:

  1. Men den här delen var i alla fall grymt fin! Blir sugen på blått porslin och vackra typsnitt. Varifrån kommer N-muggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! N-muggen kommer från Grandpa!

      Radera
  2. Ja det är trist när man har tusen tankar om vad man vill göra men förutsättningarna saknas. Ibland får man nöja sig med att hörnen är vackra (och det var verkligen det här)....det är i alla fall en god början. //Sanna

    SvaraRadera
  3. så härlig stämning i dina bilder!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad vackert! Jag tröttnar aldrig på hyllor fyllda av vackert porslin och tårtfat och te. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar ju också det där lindblomsgröna köket, så jäkla fint alltså. Försöker få mina föräldrar att välja det när de ska renovera :)

    SvaraRadera
  6. usch exakt sådär kände jag också innan vi renoverade vårt kök. kunde knappt TITTA på köket, var så trött på hur det såg ut. fel färger, fel allt. ungefär. nu är jag meganöjd och vill vara i köket hela tiden.

    kika gärna in på min musikblogg, om du känner för det :) http://singmyspring.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Fast den biten var ju underbar, så fint med den lilla hyllan i den stora!

    SvaraRadera