onsdag 6 november 2013

En bokhylla till salu.



Kaffe, hallon och Elle interiör. Idag smakar kaffet så där extra gott och jag längtar efter ett
helt nytt kök. Jag vill också ha ett mörkt stort träbord i köket och nya stolar.
Extremt trött på vårt.
 
Så nu kollar jag runt här och bestämmer mig för vad som ska säljas om vi ska kunna
köpa nytt. Bokhyllan har jag varit förälskad i. Jag minns när jag släpade upp den tre
våningar till den rivningshotade charmigaste lilla ettan jag bodde i för ett antal år sen.
Sen har jag målat den och älskat den och nu får den liksom inte plats längre.
 
Maila mig om du är intresserad: safintjagvill@gmail.com
  
Bilderna på vardagsrummet är ett år gamla nästan och det ser inte alls ut så längre.
Och lillan har ju blivit väldigt mycket större...
Men snart är det dags för hyacinter. Något av det bästa med julen,
eller hur?
 
 

1 kommentar:

  1. hej fina du,
    jag fullkomligt älskar hyacinter. otrolig barndoms-feel igen! (inser att många av dom dofter, smaker, saker, platser jag är GALEN i påminner mig om min barndom.)
    jag var här häromdagen också och blev glad av erat skogsäventyr.
    och skrev någon gång att jag jättegärna vill ses, och att jag förmodligen kommer i januari, (dessvärre inte till jul?!) och att jag då oftast är i uppsalatrakten, men kanske kan hoppa en sväng till göteborg. det vore himla fint!
    kramar till dig

    SvaraRadera