fredag 8 november 2013

Efter natten.


Idag börjar jag med det roliga.
Det andra, så som kvitton och fakturor får komma sen.

Ett vitt papper, nya kritor och ett blommigt tyg och någon i andra
änden av telefonen att bolla med. Vi skickar idéer och tankar fram och tillbaka och
jag älskar att dela med någon. Allt blir så mycket roligare och bättre då.

Idag dricker jag mängder med kaffe efter en konstig natt med hackig sömn och
 trasiga tankar. Jag mailar i väg frågor och hoppas att jag snart ska få landa i
något tryggare. Nästa vecka har jag ett möte inbokat som kanske skulle kunna
leda till ett jobb och ni anar inte hur mycket jag önskar.

Här är mina favoriter i bloggvärlden från veckan som gick:
 
 
Fin fredag nu!


9 kommentarer:

  1. Som vanligt blir jag alldels lycklignär jag ser dina bilder, Nanna! <3
    Håller tummarna för dig om jobbet! Trevlig helg! //Petra

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint! Var kommer det fina tyget ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag fick det från min fina bloggvän Sara Pirat, vet inte varifrån det kommer... men det skulle mycket väl kunna vara Liberty.

      Radera
  3. Vilka härliga bilder!
    Jag har ganska nyss hittat till din blogg och blir alltid lika inspirerad.
    Ha en fin helg!
    /Emma

    SvaraRadera
  4. Så himla fantastiskt det är att få sitta i andra änden <3 <3 <3
    Puss och hoppas ni får en fin helg!

    SvaraRadera
  5. hej fina,
    tack för tips, jag hittade också nya favoriter som gjorde mig glad.
    lite tryggare nu? hoppas du får mer sömn snart.
    kramar

    SvaraRadera
  6. Nu måste jag bara fråga om den fina blomman, som jag sett på flera av dina bilder. Vad är det för sort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckoklöver känner jag den som, fast den har säkert något mer namn! Kolla med din blomsterbutik så kan dom säkert svara dig om dom inte själva har..

      Radera
  7. Lycka till! Hoppas att allt går vägen för dig :)

    SvaraRadera