fredag 6 september 2013

Hur lyxigt?



Tänk att få äta frukost med barnen först. Leka sjukhus en stund och sjunga lite.
Sen göra en kanna kaffe och åka ner till sitt.
 
Hej hej lugnet.
 
Att kunna lyssna på ett helt sommarprat om man vill. Eller bara ha det alldeles
tyst. Redigera bilder, maila, skriva ner idéer som poppar upp och ta en paus
i fönstret med kaffe precis när man känner för det.
 
Jag behöver nog inte säga att dagarna hemma med barnen också är underbara
på sitt alldeles egna sätt. Men den här kombinationen. Att få både ock.
Det är den allra bästa.
 
Och pläden! Den är från HAY och också ett lån från Kvart. Visst är den helt
underbar? Jag som brukar ha mer dämpade toner känner att det här är vad jag
skulle vilja ha för att bryta av lite. Tyvärr ska den tillbaka i eftermiddag...
 
Hoppas du får en finfin fredag och helg nu. Vi ska måla golv...
 


6 kommentarer:

  1. Hejsan! ljuvliga bilder och inspo som alltid =) fin fin fredag/helg till dig och de dina. Undrar över fabrikatet på färgen, bara namnet gör en ju glad :) Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej och tusen tack!!
      färgen heter vintage 716 NCS 3005-Y84R -köpt hos Kaparens färg (Beckers) i Göteborg. Ha en fin fredag!

      Radera
  2. hej nanna
    åh det var så länge sen,
    jag har armarna djupt i leran och huvudet högt bland molnen, typ.
    bygger, murar badkar, lerväggar och hela tiden varmt men med mycket höst i luften.
    det är alltid så fint här.
    jag önskar jag var lite mer ordningssam.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Klart superlyxig. Jag är avis utan att skämmas och hoppas du får många fina stunder där!

    SvaraRadera
  4. Really nice blog, Beatiful pictures

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! Tapetrullarna du har i en låda, på första bilden till vänster, var kommer dom ifrån? Skulle vilja ha något liknande nämligen.

    SvaraRadera