torsdag 5 september 2013

En tjuvkik från idag.

 
I förmiddags träffade jag mycket trevliga Joanna i hennes
butik Kvart interiör och lånade med mig en massa fint. Sånt som passade in i
hemmet som jag sen skulle fota. Skärbrädan och faten t.ex.


Jag blev verkligen vansinnigt inspirerad av att gå runt där med kameran bland en
massa snygg konst, fina böcker, blommigt och en väldigt skön mix helt enkelt.
 

Jag älskar samlingen av svartvita foton uppsatta med blommig washi. Fint!
Lådorna kommer från House Doctor och finns också att köpa på Kvart.
 
 
Och något mer tänker jag inte visa just nu. Men jag kan berätta att jag och
Mackapär håller på med något ihop.
Något kul som inte är färdigt än men snart och då ska jag berätta.

7 kommentarer:

  1. Så fint och personligt det ser ut. Det låter som ett härligt samarbete. Ser fram emot mer!

    SvaraRadera
  2. Papperssamlaren på tredje bilden var fin.Kommer den från Kvart Interiör den med? Den blommiga vinkartongen var väldigt tjusig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer också från House doctor, men tror inte att den finns just på Kvart vad jag vet... hoppas du hittar!

      Radera
  3. Fin Zebra-koppssamling på hyllan!

    SvaraRadera
  4. Yeah!
    Lycka till med golvmålningen i helgen nu!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Nanna vad mycket roligt och kreativt du är med om. Så kul att läsa varje gång jag besöker din blogg.
    Nyfiken på alla dina samarbeten. Du är en fin konstnär. Undrade just vad mitt konstnärskap är, antar att det
    är bilden, människan i det stora hela. Konstellationer av statister, skeenden och dramat. Är ju mitt i det. Kuuuul.
    Längtar tills vi kan ses. Hinna prata, besöker gärna din atelj'e och ser dina visioner. Prata livet och fiiiiiika.
    Kram fin helg på er

    SvaraRadera