onsdag 5 juni 2013

Idag uppskattar jag.


hej.
 
Det känns som om jag hoppat över en dag. Inte på bloggen just,
men i livet.
 
Igår var en sådan där hemsk dag av migrän utan dess like + förkyld och
tappat rösten. Ingen kul kombination alls. Pappan fick åka från jobbet och ta över
och jag fick stänga in mig i sovrummet.
 


Så idag gör jag allt i långsam takt. Så långsamt jag kan alltså.
Jag vill så gärna att det ska gå undan när jag sätter igång.
Här är lillasysters nya klänning förresten.
Second hand, 50 kronor.
 

Jag har packat in paket till en nära vän jag inte träffat på månader.
Idag får jag se hennes lilla flicka för första gången.
Stort hjärta på det.
 


Och jag samlar ihop vissna blommor och dricker kaffe,
i vanlig ordning.
 


2 kommentarer:

  1. oj oj, vilka vackra foton! du utvecklas verkligen hela tiden, så himla duktig!! Hoppas du mår fint nu och får en härlig helg , kram

    SvaraRadera
  2. krya på dig, ta hand om dig!
    kramar

    SvaraRadera