tisdag 7 maj 2013

Libertytyget.

 
Jag hade verkligen svårt att välja tyg i affären. Hela hyllan med Libertytyger
så fantastiskt vackra allihop. Ihop. Men det här stod sig finast alldeles själv.
 
Det blev en anslagstavla och med tyget som blev över klädde jag en gammal
pall.
 
Jag kan verkligen rekommendera vackert tyg + häftpistol till alla som
tycker om att pyssla men är otåliga liksom jag. Det
här går galet fort, är svårt att misslyckas med och blir ett
väldigt tacksamt resultat.
 
Och Pistol är min Håkanfavorit idag och nu kan man äntligen börja använda
dom där vårskorna, eller hur?
 
Det här vädret gör mig lycklig inuti.
 

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har også... her kommer jeg igen... :)

    SvaraRadera
  2. Sikke en fin blog du har også... her kommer jeg igen... :)

    SvaraRadera
  3. Så fint Nanna! Du är så kreativ och jag blir så glad av dina vackra bilder och ditt fantastiska hem. Kram kram <3

    SvaraRadera
  4. Underbart och inspirerande som vanligt! Vilken är tygaffären som har så vackra tyger?
    Mvh Emelie

    SvaraRadera
  5. Absolut så himla fint. Liberty forever liksom. Duktiga du!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad fint det blev! Älskar tyget.

    Pistol är min favoritlåt just nu. Spelar den om och om igen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Så himla himla fint det blev med Morris-tyget! Den färgkombinationen är så vacker. Gillar att tyget heter "Strawberry Thief" också - passande namn! :)

    SvaraRadera
  8. Åh så fint! Är skorna swedish hasbeens?

    SvaraRadera