måndag 29 april 2013

Saker på mitt skrivbord.


Moodboard eller bara en samling finheter på mitt i övrigt väldigt
stökiga skrivbord.

Jag längtar efter att ta på mig småblommiga shorts och sätta på
lillasysters nya scarf från Bib.

Jag är lite tokig i det småblommiga nu och origami, från ljuvliga
Up the wooden hills, med kartor och droppar.

Kevin Murphy påsen står där eftersom jag äntligen klippt och
färgat mitt hår. Tack till du som sa page.

Och färska snittblommor. Finns det något bättre sätt att göra sig 
själv glad? Jag tror nästan inte det.

Och så kul att ni vill tävla om kartan. Och ännu roligare 
är ju att nu vill beställa. Oj vad jag blir glad för varenda mail <3


5 kommentarer:

  1. Vilka vackra pappersskapelser. Var de svåra att vika tycker du? Nu blev jag så inspirerad!!

    SvaraRadera
  2. åh, småblommigt och gärna prickigt också!
    här är det plötsligt shorts väder och mina ben känns alldeles vinter-nakna, bleka och lite blyga sådär...
    fint här! alltid!

    kramar till dig en tisdag

    SvaraRadera
  3. Är det shorts du har med på bilden? Så fint mönster...eller e det papper? Det svarta med blommor...?

    SvaraRadera
  4. Ja nu ser jag att det e en scarf...:)

    SvaraRadera