onsdag 3 april 2013

På morgonen idag.

 
Jag kanske borde öppna en ny kategori för frukostar. Kameran åker
liksom nästan alltid fram då.
 
 
 Kanske för att jag tycker att det är så himla jobbigt att vakna,
så jag måste hitta något fokus. Kanske för att jag själv gillar att läsa och se
frukostbilder hos andra. Vad vet jag.
 
 
Idag dukade vi fram filen på mormors gamla duk och solen gassade in
så att vi alla hamnade på samma sida tillslut.
 
Hoppas Du har en bra onsdag. Själv drömmer jag mig bort i bostadsbilagan,
jobbar med texter och ska på revisorsmöte...
 

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att fota lite fler måltider överlag när vi äntligen fixat färdigt kök + vardagsrum (blir ju alltid en dominoeffekt det där). :-)

    SvaraRadera
  2. älskar också frukostar och att dokumentera dom. dina är vackra!
    men oftast är som så snabba att jag inte hinner, påväg någonstans...
    till helgen hoppas jag att jag sitter under körsbärsträdet,
    som förra året,
    det var så himla fint!

    http://rararabarber.blogspot.co.il/2012/04/cafe-de-cerise.html

    SvaraRadera