tisdag 12 mars 2013

Idag på köksbordet och ett tack från hjärtat.


Idag har jag varit med båda barnen hela dagen. När storebror sov middag, tog jag fram
symaskinen och sydde klart min vimpel och en kudde med bollfrans. 
Slarv slarv. Men sån är jag.


Jag trodde att jag köpte te med äpple och ingefära igår. Men det verkar som om jag
fick med mig det finaste paketet istället. Jaja...

Jag längtar efter fler riktigt stora temuggar. Och jag längtar efter att handla mer tyg och 
mer bollfrans till alla mina idéer.


Och tusen tack och hjärta till er som sagt så snälla saker om vårt hem. Det gör mig så 
himla glad. Det finaste var nog ändå den här: "Så otroligt befriande hem! Så fint och icke
 tillrättalagt.. Inspirerande, intressant, varmt och glatt". 

Precis så som jag önskar att det ska vara. Jag rodnar nästan. 
Tack <3

6 kommentarer:

  1. Vad fint du gör med bollfransen, och jag gillar färgerna tillsammans! Tack för titten, och inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Finfin kudde, gillar färgkombinationerna! :-)

    SvaraRadera
  3. found your blog from your 'lovely life' feature. i must say i am in love with your home, especially your wall of art. such an inspiring space:)

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Jättefint med bollfransar, det kanske man skulle härmas lite :)

    SvaraRadera
  5. Å, hvor fine koppar! Hvor er de fra?

    SvaraRadera
  6. Tycker också jättemycket om ert hem! Inspirerande, avslappnat och mysigt. :-)

    SvaraRadera