måndag 25 februari 2013

Fågelprint, blommor, galgar och golv.


Idag hade jag önskat mig en hel mängd med fina blommor att placera ut hemma.
 Ett städat hem och ett harmoniskt inre.
 
Men här är bara väldigt stökigt och i varje hörn står vissna blommor. Och vi är båda lite
för trötta av febertoppar och gråtiga doktorsbesök. Ingen orkar riktigt städa upp, men jag är 
ändå tillräckligt pigg för att irritera mig på stöket.
 
Här kommer i allafall några utlovade svar:
 Koppargalgarna är köpta hos Kvart interiör. Print med fåglar på gren är köpta på Artilleriet.
Golven i vardagsrummet och köket är vitoljade plankgolv. Så mycket mer kan jag inte
säga eftersom vi inte gjort det själva.
Blommor köper jag helst på Linnégatans blomsterhandel.
 
Det var det. Hoppas Du får den finaste måndag.
 

4 kommentarer:

  1. Så fina bilder - pippiprintet var för charmigt! :-)

    SvaraRadera
  2. Ni verkar verkligen ha det hur fint som helst hemma! Var in här på din blogg för ett tag sen och tänkte att jag skulle titta in ofta, men så kom skolan emellan och det gick ett tag, men nu hittade jag tillbaks. Och det var väl tur, tror din blogg är en av mina nya favoriter!

    SvaraRadera
  3. Usch då... dra täcket över huvudet, få dig en god natts sömn och städa imorgon. :)

    SvaraRadera
  4. Så fint ni har det! Jag gillar den där fåtöljen. Krya på er! /Elina

    SvaraRadera