onsdag 30 januari 2013

Instagram Januari.


Bara en enda dag kvar på mörka kalla gråa januari. 
Så. himla. skönt.  

Månaden då det kändes som om vi var sjuka i omgångar och mest
hela tiden. Jag pressade apelsiner och drack te, 
gjorde ett brunpastelligt moodbord och gick på mammas bokrelease
Möblerade om i sovrummet och beställde linnelakan från HM home.
Jag upptäckte ett nytt favoritcafé och gjorde en tavelvägg.

Egentligen har jag gjort mycket bra saker. Och ändå har jag mest bara gått och 
längtat efter våren. 

Hej och välkommen februari. Jag hoppas att du blir snäll mot oss.
Jag lovar att försöka njuta mer av stunden.

7 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Underbart med apelsinjuicen!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, piggar upp mig just nu då jag verkligen behöver bli uppiggad. :-)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint! Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Så fint! Du inspirerar en trött Julia. :)

    SvaraRadera
  5. Flickan med fågeln, vart hittar jag den?

    SvaraRadera
  6. Den hittar du på Fotografiska.se

    SvaraRadera
  7. Hej, var hittar man den fina posten med elefanten?

    SvaraRadera