fredag 25 januari 2013

Fredag.


Hej fredag och hej helgen, jag har stora hopp om dig.

Storebror är ledig och vi stannar inne idag. Jag i morgonrock och raggsockar än. 
Dricker mitt nya favoritte i en trasig favoritkopp. Och min favoritvas följer med mig överallt verkar det som.

Jag önskar mig en helg med glada känslor, sushi, färska räkor, snittblommor och någon bra film. 
Och kanske att jag kan få ro att läsa färdigt den där boken på nattduksbordet:
Underjordiska timmar, som legat där alldeles för länge.

Hoppas du får en fin helg. Vad önskar du dig? 
Berätta gärna!

kram och hej så länge.

6 kommentarer:

  1. Jag önskar mig skrivarro, loppisfynd och god mat.
    Lite lugn innan storfamiljsveckan tar fart på måndag.

    Sen vill jag säga att din blogg är så behaglig att jag ibland bara vill lägga mig på skärmen och andas eller nåt.
    Så.
    Fint.
    Jag.
    Vill <3

    SvaraRadera
  2. Åhh din helg låter underbar. Hoppas den blir det du önskar! Jag vill ha en helg som ger mig energi, lust att läsa någon av alla böcker som väntar på mig och en helg då vi skrattar gott. Vi ska på 5-års kalas så jag tror att vi får skratta iaf. Och en vän kom precis med en hel hög av böcker som jag fick så ikväll startar jag med läsandet :)

    Härlig helg önskas!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Hej min vän
    Ohhh låter som en fin fin helg. Vackra färger och vilken vacker vas. Önskar er det bästa. Bister kyla men vi har anpassat oss. Denna helg är en barnfri helg. Första på 2 år...herregud..vilken grej. Vi har ätit på Dubbel Dubbel och sen en espresso på hagabion. Nu hemma med vin och faktiskt varsin dator..haha..men jag hinner skriva blogg, mejla och läsa igenom allt jag vill. I morgon blir det mys på dagen, Operan Turandot...mmmm. Söndag premiär på Molanders som jag var med och jobbade med. Life is good. Därefter kommer Maya..en ny vecka med marknadsföringskurs. Kram till er ses snart

    SvaraRadera
  4. Ja du... vad önskar jag mig i helgen egentligen... inget speciellt tror jag. Bara mys och lugn med familjen. Och lite pysseltid.

    Ha en fin helg och hoppas dina önskningar slår in. :)

    SvaraRadera
  5. det där theet måste jag bara testa. hoppas jag hittar det hos någon av mina butiker ... jag älskar både citron och ingefära. massvis.

    och hoppas att din helg blev så fin som du önskade. min blev lite hippsomhaver, halsfluss på en son. Make som blev sjuk igen och skulle ut och resa och så stök och röj här hemma ... jaja. Känner mig väldigt nöjd nu ändå.

    Dags för bokföring.
    kram
    u.

    SvaraRadera