onsdag 5 december 2012

Magic.


Den här dagen är hittills inget vidare faktiskt. Stopp i rören i badrummet
och ingen rörmokare som har tid.
 
Och den mysiga fikan sen som vi såg fram emot P och jag
fick vi flytta till en annan dag.
 
Men jag häller i mig kaffet och försöker tänka bra tankar och snart går vi ut i iskylan
till BVC kontroll.
 
Jag önskar mig Magic från Fine little day. Det är ju ingen tomte säger dom. Eller?
Jag får i alla fall bra julfeeling av den. Om man tycker den är lika fin som jag,
och vill ha en egen, kan man beställa den här.


3 kommentarer:

  1. Hoppas det känns bättre snart. att du kan vända dagen * tycker tomten var väldigt fin. påminner lite om nån 60-tals tavla som mamma och pappa hade hemma när jag var liten..gillar..

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Magic är jättefin och julig tycker jag! Hoppas det fixar sig med avloppet. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. hoppas det har blivit en bättre kväll efter en sämre dag?
    kramar till dig!
    vinter är fint, kallt och mörkt. känner mig genast dubbelt så trött efter att ha landat i sverige...
    tack för fina ord hos mig!

    SvaraRadera