fredag 14 september 2012

Kära ni (och vår nya tapet).




 
Tack för era kloka genomtänka tankar i förra inlägget. För att ni tar er tid
och förmedlar era erfarenheter. Det gör mig otroligt varm i hjärtat.
 
Och visst vet jag innerst inne att det blir bra. Så klart att det blir.
Just nu blir det kanske lite mycket vemod och livsfunderingar här,
men jag tänker att ni som läser förstår att det är en fas.
 
Just nu.
 
En stor förändring på gång. Hormoner och för lite sömn.
Men det är klart att det kommer bli hur fint som helst.
 
Jag är ju också otroligt förväntansfull,
nyfiken
och lycklig
inför det som väntar.
 
Nu åker vi till landet över helgen och kurar i raggsockar framför kakelugnen.
Det blir också fint.
 
Trevlig helg <3

7 kommentarer:

  1. Åh så fint ni har det :)

    Raggsockar och kamin här.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter med en helg på landet!

    Och klart att det kommer bli bra med nya bebisen. Det kommer bli alldeles underbart, säger en som vet! :)

    SvaraRadera
  3. Tapeten blev ju helt fantastiskt bra! Bra val av er. Och jag tror också det blir bra, trots tvivel. Vann dock inte miljonen, bara trettio kronor - vilket man int kommer långt på. Men en kaffe kan jag bju på när vi ses ;)

    SvaraRadera
  4. Så fint med jeres nye tapet :)
    Hav en rigtig skøn weekend.
    Kram Sophie

    SvaraRadera
  5. Tapeten är finfin. Ha nu mysigaste helgen.
    Hälsar åsa som höstkurar och saknar en sprakande eld

    SvaraRadera
  6. Tack rara ni allihop! Har varit en fantastiskt skön helg. Hoppas ni också haft det fint och gjort det ni önskat.

    Kram Nanna

    SvaraRadera