söndag 1 juli 2012

Två dagar.











Första helgen på flera månader som jag inte är i den där kaos och orosbubblan. Plötsligt känner jag mig vaken. Jag känner hur gott blommorna luktar och har koncentration att lyssna färdigt. Jag kan låta en dag passera utan orosmoln som tar udden av det fina, det som är bra.

Syster + C bjöd oss på brunch idag i sitt fina hem <3 När allt var framdukat var mitt minne redan fullt och jag bestämde mig för att njuta av stunden istället för att börja sålla och radera.

Igår strövade vi runt i botaniska trädgården i timmar, åt lunch bland pionbuskar och skvätte vatten i en fontän. En underbar korg och nya mårbackor hittade vi i affären. Lite daggkåpa på vägen hem.

En väldigt fin och bra helg.

1 kommentar:

  1. Mera brunch!! och kul att se vårt hem genom din lins :-)

    SvaraRadera