tisdag 5 juni 2012

Att få dela. Känslor.

3:55 i natt tog jag taxi till jobbet. 12 timmar jobb och sen ett träningspass. Och nu. H e l t död i soffan.

Jag som brukade dricka vin och äta ostar, dricker mjölk och äter brago och jordgubbar. Tänker att det här bara är en fas. Det här är bara N u och fram till Oktober.

Och alla bloggar jag läser skapar så olika känslor. Så fint att få inspireras, förundras, glädjas och dela svåra stunder med människor man inte känner. Fast det ibland känns så.

Inspiration hämtar jag ofta här. En annan känsla; en slags livsbejakelse känner jag här. Och det här inlägget gjorde mig alldeles gråtig inombords.
Som jag tjatat om Sofias affär och fina paket. Här är ett exempel på det. Så himla fint hon gör med det hon ska skicka iväg. Blir alldeles lycklig när jag ser sånt här. Som tur är har jag beställt en sån där kaninlampa.

Foto: Mokkasin


Och Krickelin. Klicka dig dit och drunkna i alla fina bilder. 


Foto: Krickelin


3 kommentarer:

  1. Två nya bloggar där för mig. Ska genast spana in!

    Vad kul att du också är gravid, det har jag missat helt. Men lustigt hur olika man kan uppleva graviditeten. För till skillnad från dig så tycker jag tiden kryper fram denna gång jämfört med sist. Första gången var det liksom lite spännande och kul, nu känns det bara som en evigt lång transportsträcka till bebisen, tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Känner igen, väntan...inte för att jag är gravid nu, men jag kom ihåg. Gud vad mysigt det var sist vi sågs, får bli snart igen. Kan tänka mig att pyssla på er balkong, tänk om vi kunde få till det.
    Denna åtråvärda egentid...som vi längtar så mycket efter.

    Kramar Josefine

    SvaraRadera
  3. Du inspirerar också med fina bilder!

    SvaraRadera