torsdag 12 april 2012

Mini empire och tejp.


Torsdag och bild på P i soffan verkar vara ett återkommande tema. Ville mest visa min nya print. Tycker att kombinationen karta + mini empire blev mycket bättre än den förra. Och washitejp, vilken bra grej. Jag kan bli lite manisk när jag gillar något. Tex att tejpa. Känner på mig att vika pom poms skulle kunna bli en ny sån mani.

Och Ps. Faan vad jag hatar min kamera. Tar dåliga bilder och har ett batteri som dör på två sekunder. Nu tänker jag banne mig lägga ut vår kristallkrona och min mulberry resväska på blocket och börja spara till en ny kamera.

4 kommentarer:

  1. Och jag vet ett sätt till att spara till kamera, som jag tror du tycker är bra. Men det tar vi när vi ses/Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har två rullar washitejp som bara väntar på att få användas. men de får vänta lite till...

    SvaraRadera
  3. Vad vill du ha för kamera?

    SvaraRadera
  4. Jag är stolt över Zizustadt på hedersplats!/Zunfg alias Johan alias Bua.

    SvaraRadera