söndag 4 december 2011

Andra advent.

Idag har jag fått stanna upp och ta djupa andetag flera gånger. Försöka tänka realistiskt även om det är svårt. Jag har bett O om några timmar för mig själv hemma imorgon och det ska bli så fint att få gå in i något eget.

Två av veckans höjdpunkter:

Paket från mokkasin. Förutom att förvaringsäpplet var minst lika snyggt som på bilden, kom två stycken jättefina tejprullar, en galge och en ängel. Allting sådär fint inslaget i silkespapper och det kändes lite lite som julafton. Och så har vi varit på IKEA och äntligen köpt ett bord till min symaskin. Ett ställe där man kan få pyssla, packa in paket, skriva, rama in, vara i fred en stund. Hurra för det!

Renen är från IKEA föressten. Ibland har dom riktigt fina saker tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar