torsdag 29 december 2011

2011.

Hemma är det sjukdom och jag har flytt iväg en stund. Tänkte berätta om 2011, tittar tillbaka lite för att själv minnas vad som hände. Ett litet urval kommer här;


I Januari drack jag mycket starkt kaffe i min nya pipkopp från fina Johanna


I Februari blev jag lycklig en stund då ljuset äntligen tittade in i vår lägenhet på första våningen.


I Mars kunde jag äntligen börja använda min kamelponcho från emma & malena.


I April sydde jag en klänning till min systerdotter, och P hade vadderad mössa på sig inomhus mest hela tiden.


I Maj hade jag mest blommiga klänningar på mig och vi bestämde oss för att flytta.


I Juni såg jag mest svart och hade migrän. Vi stylade lägenhet och jag sörjde och hade separationsångest.


I Juli köpte vi en ny lägenhet och firade med att mata änder vid en liten tjärn.


I Augusti försökte vi att ta det lugnt och njuta av dom sista sommardagarna samtidigt som vi packade ihop och flyttade.


I September flyttade vi in och började måla om. Göra det till vårt (Bild från prospekt = inte vår styling).


I Oktober fyllde P 1 år och jag köpte kuddfodralet Splash som jag länge velat ha. Experimenterade lite med hipstamatic också som ni ser.


I November jobbade jag massor på mitt nya jobb och däremellan försökte jag vara med P så mycket som möjligt.


I December har jag tejpat upp mycket saker på väggarna och mer än någonsin längtat efter en bra kamera... Från och med i kväll ska jag jobba mest hela tiden fram till söndagkväll så jag säger redan nu

                                                      G O T T  N Y T T  Å R!

2 kommentarer:

  1. Å vilket härligt inlägg! Tack för dina alltid lika rara hälsningar hos mig, enastående att du tar dig tiden.

    Hoppas du kryar på dig snart. Och så önskar jag dig ett fanatastikt nytt år!
    Kram Sofia

    SvaraRadera