söndag 27 november 2011

Önskelistan.

Storm ute. Massor av ljus inne. P somnade på en minut, till skillnad från andra dagar då det tar en timme. Jag älskar att ha stunder helt för mig själv. Jag är en sån som behöver det ofta. Bara gå in i något eget. Gör egentligen inget speciellt av tiden idag. Dricker lite vin och tittar runt på fina saker att önska.

Min lista, ett urval;

1. Sittpuff Makrame
2. Affisch Guide to Manhattan
3. Sparbössa Piggy Bank
4. Papperslaternor Jurianne Matter
5. Kläder. Här från Mes dames.
6. Poster 'Magic' Fine little day
7. Porslinslampa Housedoctor
8. Stort förvaringsäpple i plast (redan beställt!)





1 . Åhléns / 2-3. Artilleriet / 4. Jurianne Matter / 5. emma & malena / 6. Fine little day / 7-8. Mokkasin

Sist men inte minst: jag önskar mig en riktigt bra digital systemkamera. Åh vad jag önskar mig det.

1 kommentar:

  1. Wow, marvelous blog layout! How long have you ever
    been running a blog for? you make running a blog glance easy.
    The entire look of your website is fantastic,
    as neatly as the content!

    My web-site - Michael Kors Outlet

    SvaraRadera